Lassan már fél éve, hogy új sportruházati márkát képviselek. 2016 tavaszán indult el az Under Armour legújabb Rule yourself elnevezésű nemzetközi kampánya, amihez én is örömmel csatlakoztam. Ehhez a kampányhoz kapcsolódó szlogen „It’s what you do in the dark that puts you in the light”, arra a kemény háttér munkára hívja fel a figyelmet, amit egy sportoló nap, mint nap végez éveken át ahhoz, hogy abban a bizonyos pillanatban ő legyen a legjobb.

_DSC7487

Rendkívül megtisztelőnek érzem, hogy felkértek a kampányban való részvételre, és örülök ennek az együttműködésnek. Nagyon elégedett vagyok az Under Armour termékeivel, igazán szépek, kényelmesek és szuper az anyaguk. A követőimnek is maximálisan pozitív a visszajelzése a márkáról, hiszen sokukon totálisan lecserélődött a sportruházat, és ez nem csak azért van így, mert én ezt viselem, hanem mert megbizonyosodtak arról, hogy mennyire jó minőségűek ezek a ruhák. Nagyon szeretik például az Under Armour sportmelltartót, mert valóban tart.

Az Under Armour sportágtól függetlenül a háttérben zajló kemény edzésmunkát kívánja támogatni termékeivel, hisz célja a sportolók teljesítményének maximális fokozása. A hazai fotózás, amin részt vehettem egy teljesen másik arcomat mutatja meg. Furcsa volt olyan kampányfotózáson részt venni, ahol nem kellett mosolyognom. Hiszen az Under Armour az erőről, a vasakaratról és az elszántságról szól, és éppen ezért az edzés utáni fáradtságot tükröző állapotot, hangulatot kellett tükröznie a képeknek is. Bevallom, hogy nem volt nehéz dolgom, hiszen valóban fáradt voltam, de nagyon élveztem a fotózást, amivel gyorsan végeztünk is, hiszen nem kellett szimulálnom a fáradtságot._DSC7306

Az külön megtiszteltetés számomra, hogy a kampányon belül ilyen híres, elismert élsportolókkal vehetek részt. (pl. Kovács Katalin háromszoros olimpiai bajnok kajakozónő, Benk András válogatott jégkorongozó, a Magyar Kajak Kenu Szövetség, Miklós Edit minden idők legsikeresebb magyar alpesi sízője, a Fehérvár AV19 jégkorong csapata)

Bízom benne, hogy ez egy hosszú, eredményes és gyümölcsöző kapcsolat lesz. Én mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy elégedettek legyenek, nemcsak a márka forgalmazói, hanem a követőim is, és hogy maximálisan kiszolgáljam az igényeiket. Tervben van a férfi és gyermek ruházat bevezetése is a webshopon keresztül._DSC7202reflat

Az Under Armour márkát 1996-ban egy amerikai egyetemista alapította, ami gyökeres változást hozott a sportolók addigi öltözködési szokásaiban. A márka ismertsége az évek során egyre nőtt, és 2003-ban megszületett az első női Under Armour kollekció is. 2006-ra a márka képes volt bármilyen sportolót tetőtől-talpig felöltöztetni. Többek közt olyan nagyságok képviselik Amerikában a márkát, mint például Michael Phelps olimpiai bajnok úszó. Az Under Armour törekszik a folyamatos techológiai újításokra, igyekszik megfelelni a sportolók igényeinek. Jelszava az I WILL™ azt az eltökéltséget, elszántságot szimbolizálja, amelyre minden sportolónak szüksége van ahhoz, hogy eredményes legyen, és elérje célját.

_DSC7562

Michael Phelps olimpiai bajnok úszó kampány filmjét meg is tekinthetitek itt: https://www.youtube.com/watch?v=Xh9jAD1ofm4

                                                                                                                                   Rubint Réka